nedeľa 11. mája 2014

Južnými hrebeňmi Hornádskej doliny (1.5.2014)

Keďže som členom študentskej organizácie IAESTE, ktorej hlavnou úlohou je sprostredkovanie zahraničných stáží technických smerov, tak som mal úlohu pripraviť program pre zahraničného študenta u nás. Keďže on je horský cyklista, rozhodol som sa mu ukázať kúsok našich kopcov a tak sme sa 1.mája vydali na výlet.



Vyrážali sme cestou z Kysaku hore Hornádskou dolinou až po odbočku k potoku Ružínok. Proti toku Veľkého Ružínka sme sa dostali až na rázcestie Gaľová, kde sme mali najhoršie stúpanie už za sebou. Po krátkej prestávke sme pokračovali k Vysokému vrchu, kde nás po ceste zdržalo obchádzanie oplotených území, ktoré vyrástli len v poslednom období). Od Vysokého vrchu to je po červenej značke takmer výlučne len smerom nadol, takže už nás spomalila len zastávka na Jánošíkovej bašte, kde sme si dali prestávku v milej spoločnosti iných cyklistov. V poslednej časti cesty sa ešte vyskytli technické problémy s mojim starším bicyklom, no zvládli sme ich vyriešiť a následne ešte prehriať brzdy dole obrovským kopcom :D

Na neskorom obede Rokovi veľmi chutili mamkine Bryndzové halušky, a verím, že to nebolo len kvôli 40 kilometrom v horách s takmer jedným výškovým kilometrom :D
Týmto sa chcem zároveň poďakovať Katke z Kavečian, že nám spravila spoločné fotky na skale :)

Ďalšie fotografie:


Pohľad dolinou Veľkého Ružínka

Hornádska dolina

Rok a ja ...

... zvládli sme to 

Výhľad smer Slanské vrchy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára