štvrtok 17. apríla 2014

Impulse 26" > Hard Rock 29" (17.4.2014)

Dátum 15.4.2013 - deň, od kedy sa Authorík môže tešiť, že sa naše cesty spojili. Deň, kedy sa začal môj cestovateľský a dobrodružný život uberať opäť iným, ešte zaujímavým smerom. Od tohto dátumu sme spolu najazdili vyše 6800 km a prekonali množstvo prekážok a útrap.



Dnes (17.4.2014) však nastal deň, kedy sa do mojej stajne pridal ďalší dvojkolesový tátoš. Je to Specialized HardRock. Konštrukčne je to opäť hardtail, no tentokrát ide o 29" model s hydro-kotúčovými brzdami. Prvú jazdu na ňom som absolvoval priamo z obchodu (TAKTO sa kupujú bicykle, Marek ! :D ).
Rozdiel oproti 26" bicyklu je značne cítiť od prvého momentu. Pocit vratkosti však rýchlo vystriedal pocit spokojnosti zo skrotenia väčšieho stroja.
Ďalším príjemným pozitívom bol rozsah výkonu. Prechod z 21 na 27 prevodov by nebol taký výrazný, ak by sa rozsah tejto novinky nešplhal do značných čísel. Od prevodu 22:34 až po 44:11 je to neočakávaná paleta nastavení. Pri najrýchlejšom prevode som sa pri takto veľkých kolesách nedostal pedálovaním do výraznejších otáčok ani pri jazde dole kopcom.

Už po prvej jazde musím uznať, že tento bicykel spĺňa všetky moje požiadavky - od spodného vedenia laniek, cez prirodzenú geometriu až po veľmi pohodlné gripy. Verím, že spolu zažijeme aspoň toľko zážitkov, čo s Impulsom.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára