sobota 14. septembra 2013

Tour de Košice 2013 - 3. a 4. etapa


Lacko na štarte 3.etapy

Tretia etapa začínala v sobotu 31.8. o 10:00 na Dolnom Bankove. Trasa viedla dolu "turistickou" asfaltkou až po hlavnú cestu na Košickú Belú, ktorú križuje nad Alpinkou a tu bol povinný STOP. po tento bod trasy som mal priemernú rýchlosť tesne pod úrovňou 40 km/h. Po prekročení hlavnej cesty pokračoval prejazd pomedzi záhradky. Tu som sa nejako minul a preto som sa mierne musel vrátiť, na cestu smerom ku chate Diana. Tu som dobehol iného závodníka a počas pohodových rozhovorov som sa dozvedel, že etapa bola skrátená a sme už len kúsok od cieľa, takže som si ešte poriadne šliapol a tak som obsadil deviate miesto so stratou 5 sekúnd na ôsme a AŽ 3:37 na prvé miesto.

Cieľ tretej etapy 

Po dokončení tretej etapy sme mali pripravené občerstvenie a týmto chcem ešte raz poďakovať organizátorom :-) Štvrtá etapa štartovala z cieľovej čiary predchádzajúcej etapy. Po spoločnej dohode bola predĺžená na 13km, vzhľadom ku skrátení tej tretej a tak sme mali šprint do kopca spojený s pretekmi lesom až na Horný Bankov. Štartovalo sa v dvojiciach s minútovými rozostupmi podľa štartovacích čísel zostupne. Preto som štartoval v druhej vlne spolu s priamou rivalkou Katkou Labašovou. Náš štart sa však výrazne líšil a už po niekoľkých chvíľach sa mi stratila z dosahu spätného zrkadla. Po tejto úvodnej rovinke nasledovala odbočka na výrazné stúpanie k hlavnej ceste (Pod starou Jahodnou). Do polovice stúpania som už mal predbehnutých skôr štartujúcich, no predbehol ma Martin Zimáni, ktorý ma tým však výrazne motivoval a potiahol vpred. Po povinnej stopke preh hlavnou cestou nasledovalo odbočenie do lesa na červenú značku. Keďže som nepoznal, kde to presne je, počkal som skupinku súťažiacich a chvíľku sa viezol v ich prítomnosti, no po nasmerovaní na lesnú cestu som už pokračoval výraznejším tempom. V poriadnom tempe sa mi podarilo zotrvať až do cieľa (Horný Bankov) a tak som sa umiestnil na šiestom mieste so zaujímavým časovým náskokom pred mojou priamou konkurenciou.

Zaslúžený oddych po náročnom dni :-)

Vyhodnotenie výsledkov v blízkom podniku na Hornom Bankove


Ďalšie info na stránke Tour de Košice 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára