streda 1. januára 2014

z NULY na 5000 za 6 mesiacov (2013)


15. apríla 2013 som sa prvý krát po mnohých rokoch doviezol domov z Košíc na bicykli. Ešte teraz cítim tú bolesť. Myslel som si, že je koniec. Mal som však veľké ciele. Nevzdal som sa a po 6 mesiacoch som útočil na vysnívanú hranicu 5000 km. Presne som ju dosiahol až o niečo neskôr, ale to súviselo s odkladom športu pred povinnosťami a tak po 86 dňoch na bicykli, 244 prejdených obciach na Slovensku a asi desiatke v Maďarsku, si môžem povedať, že som to dokázal. Okrem Maďarska som navštívil aj Poľsko a Česko jedným výletom na trojmedzie pri Čiernom.

Celkovo však najväčším zážitkom boli dve týždňové cyklotúry po Slovensku s Peťom Berešom, čo predstavuje spolu takmer 1000 km, preto môžem povedať, že je to môj najväčší cykloparťák. Ďakujem mu a teším sa na ďalšiu spoluprácu.

Z mestskej cyklistiky som sa naučil, že mimo cyklochodníkov je bezpečnejšie a často je lepšie nezvoniť lebo keď chodec vidí cyklistu, skočí mu rovno pod kolesá :D. Podobné je to aj s Mestskáčmi. Cyklopolícia sedáva na kávičke na Jesenského, a pochôdzkári sa promenádujú po cyklocestičke na Hlavnej ulici. Očividne idú príkladom ;-).

Veľmi prínosnou skúsenosťou bolo aj absolvovanie päťetapovej Tour de Košice, v ktorom som sa umiestnil v prvej polovici a silno dúfam, že v ďalšom roku sa podarí zorganizovať túto súťaž v ešte väčšom počte súťažiacich.

Som veľmi vďačný, že som mohol spoznať krásy Slovenska z dvoch kolies a určite s tým neprestanem ani tomto roku (2014). Naopak, pridávam nové ciele:
> 7000km 9000 km
> 100 dní  150 dní na bicykli
> zúčastniť sa pretekov 333 Extreme Spiš, Kráľovského maratónu a Tour de Košice (nevhodný dátum)
> navštíviť všetkých 5 Slovenských trojhraničí
> navštíviť s bicyklom 10 štátov

(Pozn.: upravené 28.1. po dôkladnom premyslení)

Štrbské pleso, Vysoké Tatry

Oravský hrad

V cieli poslednej etapy Tour de Košice


Prvá návšteva Českej republiky


Usmievavý hrad pri Martine ... 

... okolo ktorého sa pasú ovečky :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára